במבצע משותף: חולצו גופותיהם של 3 חטופים שנרצחו ב-7 באוקטובר

במבצע משותף: חולצו גופותיהם של 3 חטופים שנרצחו ב-7 באוקטובר

פיר מנהרה עזה
צילום: דוברות צה"ל

גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז חולצו הלילה במבצע משותף של צה״ל ושב״כ. על פי מידע מודיעני מהימן שנמצא ברשותנו, עולה כי החטופים נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר ונחטפו מעיקול מפלסים לעזה על ידי מחבלי החמאס.

מישל ניסנבאום (59) משדרות, אבא לשתי בנות וסבא לשישה נכדים, כשאת הקטן ביניהם לא זכה להכיר. מישל נחטף כשיצא לחלץ את נכדתו בת ה-4 שהייתה יחד עם אביה הקצין בבסיס ברעים. מישל, איש משפחה מסור, עלה לארץ בגיל 13 ומאז חי בעוטף עזה, הוא היה איש רב פעלים, אשר לצד עיסוקיו גם התנדב במד״א ובמשמר הגבול.

חנן יבלונקה (42) מתל אביב, אבא לירין בת ה-9 ואמילי בת ה-12. חנן נחטף מפסטיבל הנובה, אליו הגיע עם חברים. חנן היה אב מסור וחם, איש משפחה וחברים, היה חובב ספורט ואוהד מושבע של הפועל תל אביב. חנן נחטף בזמן שהלך לעשות את הדבר האהוב עליו – ליהנות ממוזיקה, לרקוד ולחגוג את החיים.

אוריון הרננדס ראדו (30), תושב מקסיקו ואב לילדה קטנה, נחטף מפסטיבל הנובה, אליו הגיע יחד עם בת זוגו, שני לוק ז״ל, וחברם קשת קסרוטי ז״ל – שנרצחו גם הם על ידי מחבלי חמאס. אוריון, שכ״כ אהב ליהנות ממוזיקה ולרקוד, עבד כמפיק מוזיקלי וביקר בפסטיבלי מוזיקה בכל העולם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "יחד עם ישראל, רעייתי שרה ואני מרכינים ראש ביגון עמוק, ומחבקים את המשפחות האבלות בשעתן הקשה. יש לנו חובה לאומית ומוסרית לעשות כל שביכולתנו כדי להשיב את חטופינו – החיים והחללים – וכך אנו עושים."

עוד מרחבי הרשת

>
s