איך להתלבש בסטייל בלי לקחת משכנתא

איך להתלבש בסטייל בלי לקחת משכנתא

איך להתלבש בסטייל
בשיתוף 'עמית אדלר'

קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם  להתלבש בסטייל ולא להשקיע יותר מידי על מותגים יוקרתיים שעלו לכם לא מעט.

 

יוקר המחיה בישראל ממשיך להאמיר, אבל למזלנו לא כולם חוגגים על הגב שלנו. בכל הנוגע לביגוד והנעלה, אספנו לכם כמה מותגים שייראו עליכם מצוין, בלי לקרוע את הכיס ויעזרו לכם להתלבש בסטייל.

 

הכול מסביבנו מתייקר – החל מנדל"ן וכלה במוצרי צריכה בסיסיים. עבור חלקנו, המצב הגיע לכך שאנו חושבים פעם שנייה וגם שלישית טרם נשלח ידנו בארנק.

 

זו בדיוק הסיבה (ובצדק) שישראלים אוהבים לקנות בזול, אבל בלי לוותר על מילימטר של איכות. הנה כמה הצעות שיעזרו לכם להיראות נהדר גם ביומיום וגם באירועים מיוחדים, בלי לעשות חור בחשבון הבנק.

 

ביגוד יומיומי

 

אנחנו הישראלים אוהבים לבוש קליל וקז'ואלי, בלי יותר מדי התחכמויות ושטויות; משהו שיתאים לנו גם ליומיום, גם לעבודה וגם אם רוצים לצאת עם חברים לשתות משהו או לאיזו הופעה. עבור רובנו זה בדרך כלל אומר חולצות טי, ג'ינס או אפילו מכנסיים קצת יותר מחויטות. 

 

ישראלים רבים מעדיפים לקנות באתרי מותגים בחו"ל, בעיקר מכיוון שזה זול יותר. זה תקף גם למוצרים נוספים ולא רק בתחום הביגוד וההנעלה, אבל הלבשה בהחלט תופסת מקום של כבוד בקניות האונליין שלנו בישראל.

 

לפי נתונים שפורסמו בישראל היום נכון לקיץ 2020 – האתרים המובילים בחו"ל בהם בוצעו רכישות על ידי ישראלים היו: שיאין (33%), אסוס (19%), נקסט (17%) וזארה (7%). כאן המקום לציין שלצד נקסט במקום הרביעי הגיע גם טרמינל איקס הישראלי, בבעלות פוקס.

 

אם נדמה לכם שהנתונים הללו היו נכונים רק לתקופת הקורונה, אז גם נתונים מעודכנים לקיץ 2022 מראים עלייה של פי 10 ברכישות אופנה באתרי חו"ל.

 

סניקרס ונעלי מותגים

 

לרוב כששומעים את המילה "מותגים", כמעט מייד עולה בראשנו המילה "יקר". למעשה, אין שום סיבה מוצדקת לשלם הון תועפות רק בגלל שמדובר במותג.

 

באתר BranDeals זה ממש לא כך, ולמעשה זה בדיוק להפך. האתר הישראלי נוסד לפני מספר שנים בדיוק כדי לתת מענה לנושא המותגים, ומאז הוא פועל בהצלחה רבה בשוק הישראלי.

 

ייחודו של אתר ברנדילז הוא במחירים הנמוכים במיוחד; הרבה מתחת למה שתוכלו למצוא אצל ספקים אחרים. וכל זה בלי לוותר על גרם אחד של איכות. האתר מתהדר בעשרות אחוזי הנחה על כל סוגי הסניקרס והנעליים לגברים, נשים, נוער וילדים, וזה כולל גם משלוח חינם עד הבית ושירות לקוחות צמוד.

 

באתר ניתן למצוא מבחר מסחרר של סניקרס מקוריים מהמותגים המובילים בעולם – כגון אדידס, נייקי, פלדיום, מירל והרשימה ארוכה. מעבר לכך ניתן למצוא גם מבחר פריטים משלימים, כגון כובעים, ביגוד ספורט ועוד.

 

יוקרתי אבל לא יקר

לעומת המראה היומיומי הפשוט – חתונות ואירועים מיוחדים דורשים קצת יותר תשומת לב, בין אם אנחנו האורחים ובמיוחד אם אנחנו חתני השמחה. אומנם האופנה נעה באופן תמידי מהרשמי אל עבר הקז'ואלי והפשוט, אבל אפילו בישראל מבינים שלאירוע מכובד מגיעים עם חליפה.

 

באופנת יוסי בן נון, הפועלת בתל אביב כבר מעל 60 שנה, תמצאו מגוון מסחרר של 2,000 חליפות לגבר ולאישה. הדגש העיקרי ולב ליבו של העסק הוא חליפות חתן קלאסיות, או מעוצבות בהתאמה אישית ולפי דרישה.

 

מעבר לכך תוכלו למצוא אינספור חליפות למגוון מטרות נוספות: החל מחליפות עסקים וכלה בחליפות לפוליטיקאים, לאנשי תקשורת ולמגזר הדתי-חרדי. גם מקומן של הנשים לא נפקד מהחנות הוותיקה, שמציעה חליפות מכנסיים מחויטות ומהודרות לאישה.

 

לא רק שהמחירים שפויים ושווים לכל כיס, אלא שבנוסף תקבלו עניבה וחגורה חינם בכל רכישה. את החליפה כדאי לאחסן היטב בארון, והרי לכם לבוש מהודר לכל מטרה – בלי לקחת משכנתא.

 

עוד מרחבי הרשת

>
s