יוסף חדאד: "עד שלא נקרא לילד בשמו לא נוכל להגן על עצמנו – אני מודאג"

יוסף חדאד: "עד שלא נקרא לילד בשמו לא נוכל להגן על עצמנו – אני מודאג"

יוסף חדאד
צילום מסך

ארגון הטרור חיזבאללה נטל אחריות לירי 62 רקטות הבוקר (שבת) לעבר יישובי הגליל בצפון הארץ והדגיש כי זה חלק מהתגובה הראשונית לחיסולו של מחבל החמאס סלאח אל-עארורי.

איש ההסברה הישראלית, יוסף חדאד, מודאג מחוסר התגובה של ישראל להסלמה הביטחונית בצפון.

בחשבון ה – X שלו כתב: "תזכרו את המספר הזה 62❗️ 62 טילים ששוגרו ממדינת לבנון על מדינת ישראל! עד שלא נקרא לילד בשמו לא נוכל להגן על עצמנו! לבנון אחראית ולכן לבנון צריכה לשאת בתוצאות ועצם העובדה שעדיין לא הורדנו כמה וכמה בניינים בלב ביירות אחרי המטח הזה מראה איך אנחנו עדיין חיים בקונספציה של ה6 לאוקטובר.

תזכרו מה שנתפס כבגרות וחוזקה במערב נתפס כחולשה במזרח התיכון ואם לא נדבר בערבית במזרח התיכון זה מוביל לשחיקה בהרתעה שלנו וזה מוביל למטח של 62 טילים בידיעה שחיזבאללה ולבנון ישרדו את התגובה של ישראל כי ישראל לא תגיב בעוצמה. לצה"ל יש את היכולת רק תתנו לו אבל למקבלי ההחלטות אין את הרצון. האמת אני מודאג❗️".

מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך להתרעות שהופעלו במרחב הצפון, זוהו כ-40 שיגורים משטח לבנון שחצו לשטח ישראל במרחב מירון. לא זוהו שיגורים או כלי טיס עוין שחצה לשטח ישראל במרחבים אחרים בצפון הארץ. צה"ל תקף לאחר זמן קצר בשטח לבנון חוליית מחבלים שלקחה חלק בשיגורים".

עוד מרחבי הרשת

>
s