יוסף חדאד מתפוצץ: "בדרך כלל אני מתעלם מהטרול האידיוט הזה אבל יש גבול"

יוסף חדאד מתפוצץ: "בדרך כלל אני מתעלם מהטרול האידיוט הזה אבל יש גבול"

יוסף חדאד
צילום מסך מתוך כלכליסט

הבוקר (שני) הותר לפרסום כי במבצע משותף של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל (ימ"מ) ברפיח, חולצו הלילה שני חטופים ישראלים, פרננדו סימון מרמן (60) ולואיס הר (70) אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה מניר יצחק ב-7/10. מצבם של השניים הוגדר טוב והם הועברו לבדיקות רפואיות במרכז הרפואי שיבא תל השומר.

העיתונאי והפובליציסט החרדי, ישראל פריי כתב בתגובה בחשבון ה-X שלו: "מצבם מוגדר טוב", תודה לאל ואולי גם למי ששמר עליהם בתנאים סבירים בניגוד לסיפורים האפלים ששיווקו לנו על עינויים והתעללויות. אמן וישובו כל החטופים והאסירים לביתם בשלום."

פריי הוסיף: "מאמין לכל אחד ובעיקר לכל אחת שחוו בשבי פגיעות. מאמין וכואב. שמח על רבים שחזרו כמעט ללא פגע. אין ספק ששבי זו לא חוויה כיפית, בטח בעיר מופגזת ומורעבת כמו עזה. בין הקושי של השבי לבין התעללות יש פער, וגם ברגעים אלה, הלוואי שכל מי שמוחזק שם מקבל יחס סביר והגנה מקסימלית על שלומו."

בתגובה, איש ההסברה הישראלית, יוסף חדאד תקף בחריפות את פריי: "בדרך כלל אני מתעלם מהטרול האידיוט הזה אבל יש גבול לזבל שהוא משמיע. להגיד על החטופים ששוחררו שהוחזקו בתנאים סבירים אחרי שכבר התברר שאיבדו כמעט חצי ממשקל גופם מרעב ועם כל הטרור הפסיכולוגי שהופעל נגדם והסבל בשבי. הוא גם מאחל לחזרת כל ה"אסירים" כן המחבלים שרצחו אותנו… אתה מוזמן לעבור לעזה לחיות עם האנשים שאתה מעריץ, עם ישראל בז לך!"

עוד מרחבי הרשת

>
s