דיסטל: "הם רוצים לנקום בנתניהו ומורידים מדינה שלמה על הברכיים"

דיסטל: "הם רוצים לנקום בנתניהו ומורידים מדינה שלמה על הברכיים"

גלית דיסטל-אטבריאן
צילום מסך עכשיו 14

חברת הכנסת, גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) תקפה את העיתונאי גיל תמרי שטען בדיון באולפן חדשות 13 כי "לנתניהו אין באמת תמריץ לשחרר את החטופים, הוא רוצה את כולם מתים מהסיבות שלו".

לאחר הסערה הוא התנצל בשידור: "בחירת המילים שלי הייתה מאוד לא מוצלחת, אני לא באמת חושב שנתניהו רוצה במותם של החטופים, אני מצר על הדברים".

בחשבון ה – X שלה כתבה דיסטל: "זה לא היה רק גיל תמרי. במהלך כל סוף השבוע יכולת לתפוס בכל הערוצים איזה פומפוז בכיר לשעבר או אורח ידען באולפן או פרשן עם טקס בישבן שהבהיר לצופים שנתניהו רוצה להשאיר את החטופים בעזה.

או שהממשלה הוציאה קמפיין נגד משפחות החטופים. או שהימין נמצא באיזה קרב מדומיין וחזיתי מול נושא השבתם. הם רוצים לנקום בנתניהו אבל על הדרך הם מורידים מדינה שלמה על הברכיים. כמה שהעם רוצה לאחות את השבר הפנימי שקורע אותו – ככה הם מחטטים בפצעים הכי פתוחים בסכין חדה ולא סטרילית.

שופכים אלף טון דלק על בערה קיימת וגורמים לנו לשנוא אחד את השני. מה זה לשנוא, לתעב. כל הכבוד לצה"ל על מבצע הרואי וכל הכבוד לראש הממשלה שעומד איתן וחדור מטרה למרות הסקילה התקשורתית. עד החטוף האחרון. עד הניצחון המוחלט".

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s