בנט: "המדינה לא מנוהלת – ישראל יתומה ממנהיגות"

בנט: "המדינה לא מנוהלת – ישראל יתומה ממנהיגות"

נפתלי בנט
צילום: shutterstock.com/ By Gil Corzo

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, התייחס לשריפות הרבות שנוצרו בגבול הצפוני בעקבות ירי של רקטות חיזבאללה וקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו להתחיל לנהל.

בחשבון ה -X שלו כתב: "המדינה לא מנוהלת. ישראל יתומה ממנהיגות. יש ימים קשים, אבל תחושה שיש בעל בית, גם בימים קשים, היא לא מותרות. היא צורך קיומי. חייבים להציל את הצפון. הגליל עולה בלהבות. האש מתפשטת. חיזבאללה יורה מטחים כבדים לנהריה, קצרין, מטולה, קרית שמונה ואל עבר כל ישובי הגבול.

מקומות שהיו פורחים ויפים הפכו לעיי חורבות. חלק מהתושבים שפונו כבר מתכננים את חייהם במקום אחר. מדובר בארוע אסטרטגי חמור. ואסור לנרמל אותו בשום אופן. המסר שעובר מהפקרת הצפון מסוכן לעתידנו. בצפון, במרכז, ובוודאי בדרום. על ממשלת ישראל והאחראים על ביטחונה לחשב מסלול מחדש ולהפוך את הקערה. בידינו הדבר. ראש הממשלה חייב להתחיל לנהל, ועכשיו".

גם יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד (יש עתיד) תקף וכתב בחשבון ה -X שלו: "כל הצפון נשרף והשר לבטחון לאומי, המופקד על שירותי הכבאות, הלך לאולפן הפטריוטים בערוץ 14 ומשם להופעה בבריכת הסולטן. אין ולא היתה ממשלה מופקרת מזו בתולדות המדינה. פשוט לא אכפת להם. לא מהצפון, לא מהדרום, לא מהחטופים".

עוד מרחבי הרשת

>
s