פיגוע בחולון | בן גביר: "שאו נשק, הוא מציל חיים!". לפיד: "שר כשלון"

פיגוע בחולון | בן גביר: "שאו נשק, הוא מציל חיים!". לפיד: "שר כשלון"

צילום מסך: ערוץ הכנסת

אישה בת 66 וגבר בן 50 נרצחו הבוקר (ראשון) בפיגוע דקירה בחולון. שני פצועים נוספים, בן 70 במצב קשה ובן 26 במצב בינוני. המחבל, תושב סלפית שביהודה ושומרון ללא אישורי שהייה, חוסל על ידי שוטר שעבר במקום.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) שהגיע לזירת הפיגוע, כתב בחשבון ה -X שלו: "הגעתי הבוקר לזירת הפיגוע הנורא בחולון, והודיתי לקצין המשטרה הגיבור שחתר למגע באומץ לב, ניטרל את המחבל, מנע פיגוע גדול יותר והציל חיים רבים של אזרחים. המלחמה שלנו היא לא רק מול איראן, אלא גם כאן ברחובות – ולכן חיזקנו את המשטרה, הקמנו מאות כיתות כוננות ואישרנו יותר מ-150,000 רישיונות נשק לאזרחים זכאים.

אני שולח תנחומים וחיבוק גדול למשפחות הנרצחים ומתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים, וקורא לאזרחי ישראל: בדקו זכאותכם ושאו נשק – הוא מציל חיים!"

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד (יש עתיד) תקף את בן גביר וכתב בחשבון ה -X שלו: "אין שר שהוא כשלון מוחלט ועלוב יותר מאיתמר בן גביר. מאז שהוא נכנס לתפקיד הרחובות שלנו מוצפים רציחות, פשיעה, פיגועים. בכל המדדים הבטחון האישי בהתרסקות, המשטרה בשפל של כל הזמנים. הדבר היחיד שהוא עושה ראיונות, גימיקים ופרובוקציות מהבוקר עד הערב."

עוד מרחבי הרשת

>
s