בן גביר דורש לפתוח בחקירה | לזימי: "בחלומות לא תהיה גיבור ואוהב ישראל כמוהו"

בן גביר דורש לפתוח בחקירה | לזימי: "בחלומות לא תהיה גיבור ואוהב ישראל כמוהו"

בן גביר ונעמה לזימי
צילום מסך: ערוץ הכנסת

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר פנה אמש (רביעי) ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, בדרישה שתורה על פתיחה בחקירה פלילית נגד יו"ר מפלגת העבודה יאיר גולן, לאחר שקרא לאי ציות אזרחי נרחב במטרה להפיל את הממשלה.

בחשבון ה -X שלו כתב: "פניתי ליועמ"שית בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד יו"ר מפלגת העבודה יאיר גולן, לאחר שתועד מסית בגלוי למרי וסרבנות בקרב משרתי מילואים – בזמן שמדינת ישראל מצויה במלחמה! מעניין האם היועמ"שית תפעל באותה המהירות בה היא מוציאה לי מכתבים – נעדכן כמובן בתשובתה כשתתקבל…".

חברת הכנסת, נעמה לזימי (העבודה) הגיבה: "בחלומות שלך לא תהיה פטריוט, גיבור ואוהב ישראל כמו יאיר. אתה משתמט מחולל כאוס ומדון ועבריין סדרתי שנמצא בממשלה שנאבקת על חוק השתמטות גורף על חשבון ביטחון המדינה. הבאתם את המדינה לימיה הקשים ביותר ולך יש חלק משמעותי במצב".

יאיר גולן הגיב לסערה שעוררו דבריו ברשת וכתב: "הניסיון של מכונת הרעל ושופריו של ראש הממשלה הכושל בהיסטוריה להדביק לי קריאה לסרבנות היא לא פחות ממניפולציה זולה. אנחנו קוראים למחאה אזרחית בלתי אלימה, גדולה, רחבה ורציפה שתביא להחלפת הממשלה, לבחירות, להחזרת החטופים, להשבת הפליטים לביתם וסיום המלחמה להישרדות שלטון נתניהו".

עוד מרחבי הרשת

>

כתבות נוספות

s