ריקלין: "התנהלות מבישה – לא זוכר ריקוד ציני כזה"

ריקלין: "התנהלות מבישה – לא זוכר ריקוד ציני כזה"

שמעון ריקלין
צילום מסך עכשיו 14

מטה משפחות החטופים הודיע אמש (שבת) כי יחריפו את המאבק על רקע הודעת דובר צה"ל על איתור וחילוץ גופות בעזה.

בחשבון ה -X של המטה נכתב: "נתניהו הפקיר את החטופים! זו כעת עובדה. החל ממחר המדינה תרעד. אנחנו קוראים לציבור להיערך. עוצרים את המדינה.נגמרה ההפקרה!".

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד (יש עתיד) כתב בחשבון ה -X שלו: "בנינו ובנותינו מופקרים ומתים בשבי ונתניהו עסוק בספינים. לא ציר פילדלפי ולא חיסוני הפוליו מעניינים אותו אלא רק הקואליציה ולשמור את סמוטריץ׳ ובן גביר. בדרך הוא מרסק את המשפחות ואת עם ישראל. אנחנו נמשיך לעמוד לצד המשפחות ולחבק ולשמור עליהן בשעות קשות".

יו"ר הדמוקרטים, יאיר גולן: "היה ויגיעו בשורות איוב נתניהו לא יוכל להתחבא פעם נוספת מאחורי גבו של דובר צה"ל. אני דורש מנתניהו: האיש שהפקיר הוא גם האיש שיודיע. לא תחמוק מהבשורה. לא תחמוק מהאשמה".

העיתונאי שמעון ריקלין: "ההתנהלות המבישה של פוליטיקאים הערב הזה. רק תעודד את סינוואר לרצוח לנו עוד חטופים. כדי להמשיך את השסע החברתי. כדי שישראל תכנע. טיפה אחריות אין ללפיד גולן וחבריהם. לא זוכר ריקוד ציני כזה על הדם כשהם יודעים היטב שסינוואר לא רוצה שום עסקה".

יותם זמרי: "ממש מקווה שלסינוואר אין טוויטר למה הוא מתמלא תקווה הלילה. כל הכבוד".

העיתונאי ישי כהן: "הערב יצא לי לשבת עם הורים לחטופים. תוך כדי רצות השמועות על המתרחש בעזה. לראות את הדאגה והחרדה על ההורים. מפיצי השמועות הם אנשים אכזריים ורעי לב. והפוליטיקאים המשתפים פעולה עם הפצת השמועות לא ראויים להיות נציגי ציבור. בכדי לתקוף את רה״מ הם מוכנים לפגוע במשפחות. תתביישו".

עוד מרחבי הרשת

>
s